فرزند انقلاب اسلامی

درباره بلاگ

باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیّا شد از بهر قربانی
سوی حسین(ع) رفتن با چهره خونی
زیبا بُود این سان معراج انسانی

جانم حسین جانم ... جانم حسین جانم

درست است که وبلاگ من وبلاگ مهجوری بود و بیشتر حکم جایی را داشت که در آن "نوشتن" را تمرین می کردم، اما بالاخره وبلاگم بود و دوستش داشتم و با آن خاطره داشتم. گه گاهی مطالبی را برای رسانه ها می نویسم و با محدودیت حرف زدن در رسانه ها آشنا هستم و به همین دلیل وبلاگم را دوست داشتم، چون تنها رسانه ای بود که در آن هم نویسنده بودم و هم سردبیر. این آزادی و اختیار در حرف زدن باعث می شد اگرچه افتان و خیزان، اما هیچ وقت نوشتن در وبلاگ را ترک نکنم. 4 سالی بود که "وبلاگ نویس" بودم و با اینکه فضای شبکه های اجتماعی چون "گوگل پلاس" و "فیس بوک" را رصد می کردم، اما هیچ وقت سودای نوشتن در آن فضاها باعث نشد وبلاگ نویسی را ترک کنم. من همچنان در "فیس بوک" و "پلاس" و ... نمی نویسم و همچنان معتقدم امکانی مثل یک "وبلاگ" به رستگاری در تقویت مهارتِ نوشتن و گفتن نزدیک تر است. تا بزرگان این عرصه چه موضع و نظری داشته باشند... 

 از چند وقت پیش که "بلاگفا" به بلای ناگهان! دچار شد و پوکید، هر روز منتظر بودم که مشکل حل شود و بتوانم وارد میزکارِ وبم شود اما نشد و نشد. و حالا که "بلاگفا" برگشته، حافظه اش تا سال 92 بیشتر قد نمی دهد. راستش من که دیگر نمی توانم به "بلاگفا" اعتماد کنم و برای همین تصمیم گرفتم به "بلاگ" مهاجرت کنم. دل کندن از آن وبلاگِ ساده و کوچک تصمیم راحتی برایم نبود اما هرچه فکر کردم، دیدم مهاجرت تنها راه است. با آدم های blog.ir صحبت کرده ام. به زودی می توان با استفاده از نرم افزار "مهاجرت" تمام محتوای وبلاگ هایمان -پست ها و کامنت ها و پیوندها و .... -  را به "بلاگ" منتقل کنیم. من هم انشاالله همین کار را خواهم کرد. از این به بعد هر مطلب جدیدی داشتم در همین وبلاگ می گذارم تا روزی که کلّ وبلاگم را به همین جا منتقل کنم. خلاصه اینکه "فرزند انقلاب اسلامی" به حیاتش ادامه خواهد داد، اما این بار در "بلاگ".

ارادتمند همه بزرگوارانی که این قلمِ اَلکن را می خوانند هستم. شما هم ما را این شب ها از دعا فراموش نکنید.


شمسِ جمال امیرالمومنین(ع) صلوات


۹۴/۰۴/۰۴
زینب افراخته

نظرات  (۸)

۰۴ تیر ۹۴ ، ۰۵:۳۳ محدثه پیرهادی
مبارکه خونه جدید...

۰۶ تیر ۹۴ ، ۰۹:۵۵ سپیده سلیمی
از ادامه حیات وبلاگت خیلی خیلی خوشحالم . امیدوارم روزبه روز این وبلاگ پویاتر باشه و خدا به قلمت برکت بیشتر بده .
سلام. مبارکه رفیق
با این سخت گیری که من تو وقت گذاشتن برا دید و بازدید دارم، با این حال همچنان دید و بازدید از وب شما رو به طور جدی ادامه میدیم...
الانم منتظر یکی از متن های قشنگت بودم..
خدا قوت..رمضانتون با برکت...
یا علی
سلام خانم. انشالله به سلامتی و خدا به بلاگت طول عمر و برکت و تاثیر کلام بده
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۶:۳۲ طاهره کباری
مهاجرتت مبارک ..
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۹:۳۰ بصیرا بانو

بسلامتی و دل خوش خواهر

قلمتان جاویدان

۰۹ تیر ۹۴ ، ۰۰:۱۹ مداد رنگی
مبارک باشه. خوش اومدین
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۷:۴۶ زینب اختری

سلام زینب جان

خونه جدید مبارک

همیشه از خوندن نوشته هات لذت می برم....

قلمت جاویدان

التماس دعا 


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی